Retriever søger Client Relations Coordinator

Er du nyuddannet, interesserer dig for medier, sprog og kommunikation, samt har du erfaring med kundeservice? Så er der nu en jobåbning hos Nordens førende medieovervågningsvirksomhed.

I Retriever er vi stolte af at være Nordens største udbyder af medieovervågning, medieanalyse og virksomhedsinformation. Vi er alle drevet af at forstå vores kunders virksomhed og den verden, der omgiver dem, og vi lever efter vores værdier: troværdig, innovativ og engageret – hver dag.

Hos Retriever stræber vi efter at skabe langvarige relationer med vores medarbejdere. Vi samler talentfulde og motiverede mennesker, og det giver os grundlaget for at fortsætte med den konstante og stabile vækst og udvikling, der har karakteriseret Retriever hidtil. Vi tror på, at innovation sker gennem teamwork, og når man sætter talenter sammen, så skabes det stof, som fremtiden er lavet af. Kom og vær med! Hos os vil du opleve en arbejdsplads bestående af et team af højt motiverede medarbejdere, der arbejder i et fantastisk miljø, hvor vi bakker hinanden op hver dag.

Hvad kan du forvente af stillingen

Vi søger en ny kollega til Retriever Danmarks Client Relations afdeling (CR) i København. Afdelingen arbejder proaktivt og professionelt med opsætning og vedligehold af overvågningsløsninger samt med at servicere Retrievers voksende kundeportefølje. CR indgår dagligt i et tæt samarbejde med Retrievers IT, salgs- og analyseafdelinger. Initiativ og samarbejdsevner er vigtige egenskaber i afdelingens travle hverdag.

Som Client Relations Coordinator får du en nøglerolle i den daglige kontakt med Retrievers kunder. Du vil jævnligt være i kontakt med kommunikationsansvarlige hos nogle af landets største virksomheder og offentlige myndigheder. Målet er, at hver enkelt kunde oplever at blive mødt af en professionel og fagligt kompetent medarbejder.

Personlig og vedkommende service er en af dine vigtigste opgaver. Du vil lære at opsætte medieovervågningsløsninger og bliver ekspert i vores digitale platforme, hvis funktionaliteter du vil formidle både internt og eksternt.

Nøgleopgaver

  • Varetagelse af indkomne kundehenvendelser
  • Opbygning, vedligeholdelse og optimering af overvågningsløsninger
  • Give råd og vejledning til Retrievers kunder
  • Produktpræsentationer

Som person forestiller vi os, at du er

  • Selvstændig og udadvendt med en veludbygget service- og forretningsforståelse
  • Interesseret i digitale, redaktionelle og sociale medier og ser, hvilke muligheder de har for virksomheder og organisationer i deres kommunikations- og marketingsarbejde
  • Proaktiv i din tilgang til udfordringer
  • Villig til at yde den ekstra indsats, der skal til for at lykkes med afdelingens målsætninger
  • En struktureret person, der forstår at prioritere dine arbejdsopgaver i en travl hverdag
  • God til at holde gejsten oppe i et team med mange opgaver og deadlines
  • Passioneret omkring ny teknologi

Ønskede kompetencer

  • En grundlæggende forståelse for god kundeservice
  • Stærke kommunikative evner – skriftligt og mundtligt
  • Flydende på dansk og engelsk – skriftligt og mundtligt
  • Klar på en stejl læringskurve
  • Velbevandret i MS Office-pakken
  • God systemforståelse og navigerer gerne i flere systemer samtidig
  • God til at håndtere og forholde sig til både lange og korte deadlines og ikke mindst, at du vil trives med disse deadlines.
  • Relevant uddannelsesbaggrund inden for medier/kommunikation er en fordel, men ikke et krav.

Retriever tilbyder dig

  • Et stærkt team af professionelle og dedikerede kollegaer, hvor fællesskab og sammenhold er nøgleord
  • Fantastisk teamånd med kollegaer fra hele Norden
  • Et stærkt, fokuseret performancemiljø med åben kommunikation, masser af humor, højt til loftet og plads til fleksibilitet
  • Fællesfejringer af succes, årlige rejser i forbindelse med kick off og andre sociale arrangementer
  • Værdsættelse af dine unikke perspektiver
  • Fri telefon og internet

Ansøgning

Send din ansøgning og CV til infodanmark@retriever.dk. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CEO Alan Malligsen på ovenstående mailadresse eller på tlf.+45 28 55 25 77. Læs mere om os på www.retriever.dk.